Το Αρωματοπωλείον μας προσφέρει αρώματα κατασκευασμένα εξ' ολοκλήρου στο ειδικό εργαστήριό μας.

Πολιτική Επιστροφών Χρημάτων & Προϊόντων

Επισκόπηση

Η πολιτική επιστροφών μας ισχύει για 30 ημέρες. Αν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή. Για να είναι αποδεκτή μια επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία. Ορισμένοι τύποι προϊόντων εξαιρούνται από την επιστροφή. Επιστρεφόμενα είδη όπως τρόφιμα, λουλούδια, εφημερίδες ή περιοδικά δεν μπορούν να επιστραφούν. Επίσης, δεν δεχόμαστε προϊόντα που είναι είδη προσωπικής φροντίδας ή υγιεινής, επικίνδυνα υλικά ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια. Πρόσθετα μη επιστρεφόμενα είδη:
  • Κάρτες δώρου
  • Λογισμικά προς λήψη
  • Ορισμένα είδη υγείας και προσωπικής φροντίδας
Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, απαιτούμε απόδειξη ή απόδειξη αγοράς. Παρακαλούμε να μην αποστείλετε την αγορά σας απευθείας στον κατασκευαστή. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου χορηγούνται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων:
  • Βιβλίο με εμφανή σημάδια χρήσης
  • CD, DVD, κασέτα VHS, λογισμικό, βιντεοπαιχνίδι, κασέτα ή δίσκος βινυλίου που έχει ανοιχτεί.
  • Οποιοδήποτε προϊόν που δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, έχει υποστεί ζημιά ή λείπουν εξαρτήματα για λόγους που δεν οφείλονται σε δικό μας σφάλμα.
  • Οποιοδήποτε προϊόν επιστρέφεται περισσότερες από 30 ημέρες μετά την παράδοση

Επιστροφές χρημάτων

Αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε την επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι παραλάβαμε το προϊόν σας. Θα σας ενημερώσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων. Αν εγκριθεί, η επιστροφή χρημάτων θα υποβληθεί σε επεξεργασία και το ποσό θα επιστραφεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής σας, μέσα σε συγκεκριμένο αριθμό ημερών. Καθυστερημένες ή χαμένες επιστροφές χρημάτων Αν δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, καθώς μπορεί να απαιτείται χρόνος για να δημοσιευτεί επίσημα η επιστροφή. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Συχνά υπάρχει χρόνος επεξεργασίας πριν δημοσιευτεί η επιστροφή. Αν έχετε κάνει όλα τα παραπάνω και δεν έχετε λάβει ακόμα την επιστροφή, επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@yourscent.gr. Εκπτώσεις Μόνο προϊόντα σε κανονική τιμή επιστρέφονται. Τα προϊόντα σε έκπτωση δεν επιστρέφονται.

Αντικαταστάσεις

Αντικαθιστούμε προϊόντα μόνο αν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Αν χρειάζεστε αντικατάσταση για το ίδιο προϊόν, στείλτε μας email στο sales@yourscent.gr και αποστείλετε το προϊόν σας στη διεύθυνση: Σπυρίδωνος 11, Τ.Κ. 321 31, Λειβαδιά.

Δώρα

Αν το προϊόν είχε χαρακτηριστεί ως δώρο κατά την αγορά και αποστάλθηκε απευθείας σε εσάς, θα λάβετε πίστωση για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας αποσταλεί ένα πιστοποιητικό δώρου. Αν το προϊόν δεν είχε χαρακτηριστεί ως δώρο κατά την αγορά ή ο αγοραστής του δώρου το είχε παραλάβει πρώτα, θα επιστρέψουμε τα χρήματα στον αγοραστή και θα ενημερωθεί για την επιστροφή.

Αποστολή επιστροφών

Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, αποστείλετε το στη διεύθυνση: {physical address}. Εσείς είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα αποστολής της επιστροφής. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Αν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος της επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή σας. Ανάλογα με την τοποθεσία σας, ο χρόνος παράδοσης για την ανταλλαγή προϊόντων μπορεί να διαφέρει. Αν επιστρέφετε πιο ακριβά προϊόντα, συνιστάται να χρησιμοποιήσετε υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν.

Χρειάζεστε βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@yourscent.gr, για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές χρημάτων και προϊόντων.
Μετάβαση στο περιεχόμενο